Zawieszenie gwintowane KW V3 352100DR dla AUDI A6, A6 Avant

Produkcja po otrzymaniu zamówienia

Czas realizacji 10-14 dni roboczych

11 272,15 zł
Incl. 19% VAT,excl. Shipping Cost
W magazynie
SKU
KWGEWINDE_352100DR_AUDI
Czas dostawy
2-3 Dni
Zawieszenie gwintowane KW V3 352100DR dla AUDI A6, A6 Avant
Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś
Średnica zacisku (w mm): 48

Zawieszenie gwintowane KW V3 352100DR dla AUDI A6, A6 Avant

Zestaw gwintowany KW Variant 3 (V3) „inox-line” łączy najlepszą technologię ze sportów motorowych, zapewniając większą wydajność, sportowy charakter i komfort na drodze. Konfigurację amortyzatorów można dostosować do indywidualnych preferencji w zakresie stylu jazdy lub do zmian w pojeździe, m.in. B. waga, charakterystyka opon lub zmieniona sztywność pojazdu. Dzięki temu unikalnemu, opatentowanemu systemowi możliwa jest rzeczywista optymalizacja wydajności. Na przykład, można zwiększyć siłę tłumienia ciśnienia, aby uzyskać większą przyczepność opony, poprawić zachowanie układu kierowniczego i zmniejszyć pochylenie podczas ruszania, bez jednoczesnej zmiany tłumienia odbicia, które jest optymalnie dopasowane do twardości sprężyny, co byłoby mają efekt zmniejszania przyczepności, a tym samym powodują utratę wydajności.

Fabryka wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z oddzielnie regulowaną kompresją i odbiciem

Zestaw gwintowany KW Variant 3 „inox-line” to idealne akcesorium dla kierowców zorientowanych na osiągi i entuzjastów tuningu, którzy stawiają swoim pojazdom wysokie wymagania w zakresie sportowego charakteru. Amortyzatory, które można regulować oddzielnie na etapach odbicia i kompresji, dzięki technologii „TVR-A” i „TVC-A” umożliwiają dokonywanie rozległych regulacji amortyzatorów. Dzięki temu łatwo jest bezpośrednio wpływać na zachowanie układu kierowniczego, stabilność kierunkową, przyczepność opon i właściwości jezdne, aby zapewnić bezpieczną kontrolę w obszarze granicznym.

Tłumienie odbicia TVR-A

Dwustopniowa, opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych strumieni objętości przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumienia, a główny zawór odbicia dla dużych strumieni objętości otwiera się przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć do indywidualnej regulacji, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą nad ciałem.

Tłumienie kompresji TVC-A

Z 12 precyzyjnymi kliknięciami można za pomocą regulowanego zaworu sprężania (technologia „TVC-A”) zmniejszyć lub zwiększyć przekrój w zaworze wolnoobrotowym w celu uzyskania większego lub mniejszego tłumienia kompresji. W tym samym czasie sprężynowy zawór iglicowy wraz z sprężynowym zaworem głównym otwierają swój maksymalny przekrój zaworu w przypadku nagłych wysokich prędkości tłoka, aby zapobiec niepożądanemu stopniowemu wzrostowi mocy na wysokich obrotach. zakres z właściwościami wydmuchu. Umożliwia to lepsze podparcie karoserii pojazdu, a jednocześnie zapewnia większy komfort przy dużym przyspieszeniu kół niż w przypadku konwencjonalnej technologii zaworów. Ustawienie tłumienia stopnia kompresji jest zawsze dostarczane w połączeniu z oddzielnym ustawieniem stopnia odbicia, ponieważ tylko niezależne ustawienie tłumienia dwukierunkowego pozwala na rzeczywistą optymalizację wydajności.

Nieskończenie zmienne obniżanie

KW Wariant 3 umożliwia maksymalne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.

Wzorzec dla gwintowanych kół

Podobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. W końcu nie kupujesz bylejakiego zestawu coilover, ale zestaw coilover KW, który został specjalnie opracowany i dostrojony do Twojego typu pojazdu. Jako producent, KW korzysta wyłącznie z własnych zasobów, wysokiej jakości komponentów i tej samej technologii amortyzatorów, co wielcy producenci. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 3 „inox-line” ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zmniejszone podczas kompresji, dzięki czemu korzystasz z nieskażonej bezpośredniości i bardziej sportowego prowadzenia podczas jazdy.

Zalety produktu:
  • z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
  • z regulowanym tłumieniem kompresji TVC-A
  • Technologia tłumienia odbicia
  • Technologia stali nierdzewnej "inox-line"
  • Indywidualna regulacja wysokości
  • Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
  • Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Pełna dokumentacja ułatwiająca obsługę
  • Rozwój podwozia dostosowanego do pojazdu
  • ProducentModelkaTypOpuszczenie w mm (przednia/tylna)Nacisk na oś (przednia/tylna)Napęd na cztery koła?
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-50 TFSI e quattro 185kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-50 TFSI e quattro 195kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-50 TFSI e quattro 220kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-55 TFSI e quattro 185kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 Avant (F2) C8 4A5 05/2018-50 TFSi e quattro 220kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 Avant (F2) C8 4A5 05/2018-55 TFSI e quattro 185kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 Avant (F2) C8 4A5 05/2018-55 TFSI e quattro 195kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    Producent: kw
    Średnica zacisku (w mm): 48

    Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory

    EAN: 4251778305392
    MPN: 352100DR
    SKU: KWGEWINDE_352100DR_AUDI
    Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
    2 - Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers)
    8 - Not for vehicles with automatic self leveling control / air suspension
    62 - Not for cars with electronic damping
    67 - Dampers are adjusted by easily operating adjustment wheels. Rebound is only adjustable if the top of the piston rod is accessible. This will depend on the vehicle construction.
    417 - Only for cars with a clamp diameter of 48,6mm on the front axle
    Napisz własną recenzję
    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto

    Zawieszenie gwintowane KW V3 352100DR dla AUDI A6, A6 Avant

    Zestaw gwintowany KW Variant 3 (V3) „inox-line” łączy najlepszą technologię ze sportów motorowych, zapewniając większą wydajność, sportowy charakter i komfort na drodze. Konfigurację amortyzatorów można dostosować do indywidualnych preferencji w zakresie stylu jazdy lub do zmian w pojeździe, m.in. B. waga, charakterystyka opon lub zmieniona sztywność pojazdu. Dzięki temu unikalnemu, opatentowanemu systemowi możliwa jest rzeczywista optymalizacja wydajności. Na przykład, można zwiększyć siłę tłumienia ciśnienia, aby uzyskać większą przyczepność opony, poprawić zachowanie układu kierowniczego i zmniejszyć pochylenie podczas ruszania, bez jednoczesnej zmiany tłumienia odbicia, które jest optymalnie dopasowane do twardości sprężyny, co byłoby mają efekt zmniejszania przyczepności, a tym samym powodują utratę wydajności.

    Fabryka wstępnie skonfigurowana konfiguracja tłumienia z oddzielnie regulowaną kompresją i odbiciem

    Zestaw gwintowany KW Variant 3 „inox-line” to idealne akcesorium dla kierowców zorientowanych na osiągi i entuzjastów tuningu, którzy stawiają swoim pojazdom wysokie wymagania w zakresie sportowego charakteru. Amortyzatory, które można regulować oddzielnie na etapach odbicia i kompresji, dzięki technologii „TVR-A” i „TVC-A” umożliwiają dokonywanie rozległych regulacji amortyzatorów. Dzięki temu łatwo jest bezpośrednio wpływać na zachowanie układu kierowniczego, stabilność kierunkową, przyczepność opon i właściwości jezdne, aby zapewnić bezpieczną kontrolę w obszarze granicznym.

    Tłumienie odbicia TVR-A

    Dwustopniowa, opatentowana technologia „TVR-A” umożliwia przepływ małych strumieni objętości przez regulowany stożkowy by-pass o niskiej prędkości przy niskich prędkościach tłumienia, a główny zawór odbicia dla dużych strumieni objętości otwiera się przy wyższych prędkościach tłoka. Stwarza to znaczny wzrost komfortu jazdy bez wpływu na dużą prędkość w obszarze istotnym dla bezpieczeństwa. Dostępnych jest 16 precyzyjnych kliknięć do indywidualnej regulacji, dzięki czemu możesz zdecydować między większym komfortem a większą kontrolą nad ciałem.

    Tłumienie kompresji TVC-A

    Z 12 precyzyjnymi kliknięciami można za pomocą regulowanego zaworu sprężania (technologia „TVC-A”) zmniejszyć lub zwiększyć przekrój w zaworze wolnoobrotowym w celu uzyskania większego lub mniejszego tłumienia kompresji. W tym samym czasie sprężynowy zawór iglicowy wraz z sprężynowym zaworem głównym otwierają swój maksymalny przekrój zaworu w przypadku nagłych wysokich prędkości tłoka, aby zapobiec niepożądanemu stopniowemu wzrostowi mocy na wysokich obrotach. zakres z właściwościami wydmuchu. Umożliwia to lepsze podparcie karoserii pojazdu, a jednocześnie zapewnia większy komfort przy dużym przyspieszeniu kół niż w przypadku konwencjonalnej technologii zaworów. Ustawienie tłumienia stopnia kompresji jest zawsze dostarczane w połączeniu z oddzielnym ustawieniem stopnia odbicia, ponieważ tylko niezależne ustawienie tłumienia dwukierunkowego pozwala na rzeczywistą optymalizację wydajności.

    Nieskończenie zmienne obniżanie

    KW Wariant 3 umożliwia maksymalne obniżenie w badanym zakresie nastaw. Dzięki odpornemu na zabrudzenia gwintowi trapezowemu i pierścieniowej nakrętce z poliamidu bezstopniowe opuszczanie można szybko i łatwo zmieniać nawet po latach.

    Wzorzec dla gwintowanych kół

    Podobnie jak w przypadku wszystkich zawieszeń gwintowanych KW, inżynierowie KW opracowują tuning amortyzatorów KW dostosowany do konkretnego pojazdu, który jest ceniony przez entuzjastów samochodów na całym świecie, w obszernych cyklach testowych na torze Nürburgring Nordschleife oraz w naszym centrum testowym na 7-kolumnowym stanowisku do testów dynamiki jazdy KW. W ten sposób doświadczasz swojego samochodu bardziej bezpośrednio i dynamicznie dzięki zestawowi gwintowanemu KW. W końcu nie kupujesz bylejakiego zestawu coilover, ale zestaw coilover KW, który został specjalnie opracowany i dostrojony do Twojego typu pojazdu. Jako producent, KW korzysta wyłącznie z własnych zasobów, wysokiej jakości komponentów i tej samej technologii amortyzatorów, co wielcy producenci. Dzięki zestawowi gwintowanemu KW w wariancie 3 „inox-line” ruchy toczenia i pochylania nadwozia pojazdu są zmniejszone podczas kompresji, dzięki czemu korzystasz z nieskażonej bezpośredniości i bardziej sportowego prowadzenia podczas jazdy.

    Zalety produktu:
  • z regulowanym tłumieniem odbicia TVR-A
  • z regulowanym tłumieniem kompresji TVC-A
  • Technologia tłumienia odbicia
  • Technologia stali nierdzewnej "inox-line"
  • Indywidualna regulacja wysokości
  • Zakres regulacji przetestowany przez TÜV
  • Kompletne rozwiązanie gotowe do montażu
  • Wysokiej jakości komponenty zapewniające długą żywotność
  • Pełna dokumentacja ułatwiająca obsługę
  • Rozwój podwozia dostosowanego do pojazdu
  • ProducentModelkaTypOpuszczenie w mm (przednia/tylna)Nacisk na oś (przednia/tylna)Napęd na cztery koła?
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-50 TFSI e quattro 185kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-50 TFSI e quattro 195kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-50 TFSI e quattro 220kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 (F2) C8 4A2 02/2018-55 TFSI e quattro 185kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 Avant (F2) C8 4A5 05/2018-50 TFSi e quattro 220kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 Avant (F2) C8 4A5 05/2018-55 TFSI e quattro 185kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    AUDIA6 Avant (F2) C8 4A5 05/2018-55 TFSI e quattro 195kw35-60/35-60-1245/-1500👍
    Producent: kw
    Średnica zacisku (w mm): 48

    Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory

    EAN: 4251778305392
    MPN: 352100DR
    SKU: KWGEWINDE_352100DR_AUDI
    Zakres dostawy: 4 sprężyny na przednią i tylną oś = Oś przednia: kolumny gwintowane; Oś tylna: sprężyny z regulacją wysokości + amortyzatory
    2 - Height adjustable front and rear axles (front axle threaded strut housings, rear axle adjustable springs + dampers)
    8 - Not for vehicles with automatic self leveling control / air suspension
    62 - Not for cars with electronic damping
    67 - Dampers are adjusted by easily operating adjustment wheels. Rebound is only adjustable if the top of the piston rod is accessible. This will depend on the vehicle construction.
    417 - Only for cars with a clamp diameter of 48,6mm on the front axle
    Napisz własną recenzję
    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać Recenzje. Proszę Zaloguj się lub Załóż konto
    Pytania
    Brak dostępnych pytań
    KW Onlineshop Logo

    Sklep internetowy KW coilovers - wszystkie coilovery KW w niskich cenach

    Jesteśmy autoryzowanym partnerem KW i oferujemy cały asortyment KW. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zawieszenie typu coilover KW V1 - V5 z regulacją wysokości, zawieszenie typu coilover KW DDC lub zawieszenie KW Clubsport z regulowanymi górnymi mocowaniami. TUNERSHOP to sklep internetowy dla Twojego nowego zestawu coilover KW.

    Od ponad 15 lat KW jest liderem na rynku i kierowcą innowacji jako producent indywidualnych rozwiązań zawieszenia do jazdy szosowej i wyścigowej. Bez względu na to, gdzie na świecie, kierowcy sportowi, producenci samochodów i rafinerie ufają gwintowanym gwintom KW „Made in Germany”. Każdy zestaw gwintowany KW jest w produkcji poddawany obszernym testom wytrzymałościowym i rozwijany i produkowany bezpośrednio w siedzibie firmy w Fichtenberg w Szwabii, aby spełnić wysokie standardy zarządzania jakością KW.